Gelzone FAQ

1. Hoe lang moeten mijn gelballen in het water blijven?

- Ze moeten minimaal 4 uur lang volledig onder water staan.

2. Waarom werkt mijn gelblaster niet?

- Laad de accu 2 uur lang op, plaats de accu in de blaster en druk op de aan/uitknop op de blaster.

3. Er komen geen gelballetjes uit als ik de trekker overhaal.

- Zorg ervoor dat het magazijn helemaal vol is en dat de gelballetjes minimaal 4 uur hebben geweekt. Plaats het magazijn in de blaster en houd de trekker maximaal 10 seconden ingedrukt (de gelballetjes hebben tijd nodig om te "laden").

4. Hoe lang gaat de batterij mee?

- Ongeveer 1-2 uur, afhankelijk van hoe lang de trekker wordt ingedrukt.

5. Kunnen gelballen te lang in het water blijven?

- Als je de rest van je gelballetjes niet nodig hebt, laat ze dan gewoon in water of in een luchtdichte container of iets dergelijks liggen. Ze kunnen een paar weken meegaan.

6. Wat moet ik doen als ik klaar ben met spelen?

- Zorg ervoor dat alle gelballen uit de magazijnen en de gelblasters zijn verwijderd. Als ze erin blijven zitten, verdampt het water in de gelballen, waardoor ze gaan verkruimelen en het magazijn en de gelblaster verstoppen.

7. Hoe moet ik mijn gelballetjes bewaren?

- Als je gelballetjes over hebt die nog niet afgevuurd zijn, is het belangrijk dat je ze in water bewaart. Anders verdampt het water uit de gelballetjes en worden ze kleiner. Ze werken dan niet meer in de blaster.

8. Waar is mijn pakket?

- We kunnen hier alleen verwijzen naar het trackingnummer dat u per e-mail/sms van het koeriersbedrijf hebt ontvangen.

    9. Moet je de gelballen na de wedstrijd opruimen?

    - Deze waterparels/gelballs/bioballs bestaan ​​uit een superabsorberend polymeer dat water absorbeert, waardoor de ballen opzwellen tot een diameter van 7-8 mm. Zodra ze worden afgevuurd, begint het water te verdampen. Je hoeft ze dus na de wedstrijd niet op te rapen.

       

      Klacht:

      Als u het bovenstaande hebt gelezen en alles hebt geprobeerd en uw gelblaster nog steeds niet werkt, hebben we de volgende procedure:

      Wij sturen u via ons retourportaal:

      Https://return.shipmondo.com/gelzone-retur

      Op het retourportaal worden 10eur verzendkosten in rekening gebracht.

      Wanneer wij het product in het magazijn ontvangen, wordt het getest op fouten/defecten.

      Als het product defect blijkt te zijn, wordt het omgeruild voor een nieuw, vergelijkbaar model en vergoeden wij de verzendkosten. Als het product niet defect is, sturen wij het terug en vergoeden wij in dat geval de verzendkosten niet.

      OPMERKING:
      Zorg ervoor dat u het veld 'opmerkingen' op het retourportaal zo gedetailleerd mogelijk invult, met een duidelijke omschrijving van de fout. Zo kunnen we de fout die u ervaart, gemakkelijker voor u uitlokken.